سپرده و درمان تکمیلی

به اطلاع نمایندگان عزیز می رساند پیرو پیگیری های انجام شده بابت عدم واریز سپرده ها و حق بیمه درمان تکمیلی یکشنبه مورخ 27/05/92 جناب آقا بی نظیر مراتب این پیگیری را به انجمن نمایندگان به شرح زیر اعلام نمودند: 

1.سپرده ها بصورت مورد بندی و گزینه ای به نمایندگان اعلام می شود تا با نظر خود نمایندگان برای مبلغ سپرده تصمیم گیری شود.   

2.نرخ حق بیمه های در مان تکمیلی که 25800تومان اعلام شده بود با 50% تخفیف و با تایید و  یا عدم تایید نمایندگان ،صدور خواهد شد. 

با تشکر و سپاس از جناب آقای بی نظیر جهت مساعدت های فراوان

نامه به مدیر امور نمایندگان

مدیریت محترم امور نمایندگان

با سلام.

احتراماً با توجه به اینکه بیش از سه ماه از تاریخ پرداخت مبلغ سپرده های کارمزد گذشته و تا کنون اقدامی در این زمینه انجام نگرفته است خواهشمند است در این زمینه دستور پیگیری های مقتضی صادر فرمایید.

بی شک بلوکه کردن بدون دلیل صدها میلیون تومان طلب نمایندگان در حساب شرکت که سود ماهیانه ی آن مبلغ کلانی می باشد نمیتواند به بهبود دیدگاه نمایندگان نسبت به امور مالی شرکت کمک نماید. علاوه بر اینکه در شرایط اقتصادی فعلی که نمایندگان نیاز مبرم به مبلغ طلب خود دارند، این کار به بسیاری از آنها لطمات شدید میزند.

لذا خواهشمند است در این خصوص دستورات مقتضی صادر فرمایید.

با سپاس

با عرض تاسف و تاثر با خبر شدیم پدر بزرگوار سر کارخانم زهرا تقی زاده نماینده 2624 از نمایندکان فعال در انجمن بیمه ملت به رحمت خدا رفته اند،برای پدرشان طلب آمرزش و مغفرت و برای خانم تقی زاده و خانواده محترمشان صبر و تحمل از خدای متعال خواستاریم.