گزارش نخستین جلسه هیات موسس

با سلام خدمت همکاران عزیز.

نخستین جلسه هیات موسس روز شنبه 28/2/91 با حضور کلیه اعضا و منشی جلسات برگزار گردید. پس از بحث و بررسی درخصوص شکل کلی انجمن مقرر شد انجمن به صورت "انجمن صنفی" در وزارت کشور ثبت شود. در این خصوص سه تن از اعضا مسئول تبادل نظر با انجمن های صنفی سایر شرکتهای بیمه شدند. یک نفر مسئول تهیه مدارک ثبتی شد و سایر اعضا نیز هر کدام وظایفی را بر عهده گرفتند.

با توجه به صحبت های شفاهی با مدیریت امور نمایندگان و  سایر مدیران شرکت، و پیرو ارسال گزارش جلسه انتخابات، مقرر شد پس از انجام اقدامات اوّلیه ی تاسیس، جلسه ای با مدیران شرکت برگزار گردد و در خصوص مسائل موجود و نحوه همکاری ها تبادل نظر شود.

در پایان با تفکیک وظایف هرکدام از اعضا برای جلسه بعد، تاریخ برگزاری جلسه بعدی روز دوشنبه 6/03/92 تعیین گردید.

اولین جلسه هئیت موسس برگزار خواهد شد

سلام  خدمت همکاران عزیز، نمایندگان محترم بیمه ملت  

احتراما به استحضار می رساند روز شنبه ۲۸/۰۲/۹۲ ساعت ۱۸ اولین جلسه هئیت موسس برای انجام امور ثبت و اخذ مجوز های مربوطه، در تهران برگزار خواهد شد.

پس از این  جلسه به ادامه کار ثبت انجمن پرداخته خواهد شد. لازم به ذکر است در روز های آینده می توانید با مراجعه به وبلاگ از آخرین مرحله انجام کار مطلع شوید. 

گزارش جلسه انتخابات

نخستین جلسه انجمن

نخستین جلسه  تشکیل انجمن نمایندگان بیمه ملت در روز پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 در تهران برگزار گردید. در این جلسه که نمایندگانی از جانب نمایندگان استانهای مختلف حضور داشتند، ضمن بحث و بررسی مسائل و مشکلات، نمایندگان حاضر در جلسه در این امر متفق القول بودند که در درجه نخست باید تکیه و تلاش در راستای تشکیل انجمن باشد و به صورت تدریجی در راستای حل مشکلات گام بر داشته شود. نمایندگان حاضر در جلسه اولویت اول پس از تشکیل انجمن را "انجام بیمه تامین اجتماعی" برای اعضا دانستند و سپس تلاش برای ایجاد تسهیلات برای اعضا و حل مشکلات موجود را اولویت های بعدی انجمن دانستند.
پس از این صحبت ها و بعد از صرف ناهار انتخابات جهت برگزیدن اعضای هیات موسس انجام شد. هیات موسس نقش تدوین اساسنامه و انجام مراحل ثبت انجمن و شرکت تعاونی نمایندگان بیمه ملت را برعهده خواهد داشت و پس از انجام این مراحل مجمع عمومی تشکیل خواهد شد و مشکلات و ایجاد تسهیلات پیگیری خواهد شد.
در انتخابات هیات موسس از میان کاندیداها افراد زیر به عنوان عضو هیات موسس انتخاب شدند:

1- آقای رسول ذوالفقاری    نماینده 2062
2- آقای امید نقوی            نماینده 2146
3- آقای رسول خرم           نماینده 2619
4- آقای محسن مرادی       نماینده 2839
5- خانم ژیلا قاسم اوغلی   نماینده 2423
6- خانم زهرا امیری            نماینده2490
7- خانم فائزه قلیچ خانی    نماینده 2411

هماهنگی انجام شده جهت تعداد محدودی مسکن مهر

   


با سلام خدمت همکاران عزیز.


ضمن تشکر از حضور فعال نمایندگان محترم در نخستین جلسه انجمن به استحضار می رساند پیرو جلسه روز پنجشنبه و تشکیل هیات موسس «انجمن نمایندگان بیمه ملت» (که گزارش تصویری آن به زودی در همین وبلاگ منتشر خواهد شد) همانطور که در جلسه گفته شد، توسط یکی از اعضای انجمن با یکی از تعاونی های مسکن مهر استان تهران مذاکره صورت گرفته و تعداد محدودی مسکن مهر جهت اعضای انجمن تخصیص داده شده است که به نمایندگان دارای شرایط ذیل اختصاص می یابد:


1- نماینده باید متاهل باشد و خود و همسر و فرزندان او دارای مسکن نباشند، یا از تسهیلات مسکن یا زمینهای دولتی استفاده نکرده باشند.


2- مبلغ کل پرداخت نقدی 24میلیون تومان است و واحدها دارای وام مسکن مهر 25میلیون تومانی می باشد.


3- مبلغ پرداخت اولیه (در اردیبهشت 92) 15میلیون تومان است و تا پایان شهریور 9میلیون تومان باقی مانده باید به صورت تدریجی به تعاونی مسکن پرداخت شود.


4- واحدها در مرحله ی سفیدکاری میباشد و در صورت پرداخت به موقع مبالغ از سوی عضو تا مهرماه 92 تحویل می گردد.


5- واحد ها 76 متر مفید، دارای پارکینگ  و انباری (جمعا 115 متر) و دوخوابه هستند. بلوک ها 8 واحدی (هر طبقه 2 واحد است).


6- با توجه به محدود بودن تعداد واحدها در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از تعداد واحد ها باشد اولویت با اعضایی است که زودتر ثبت نام نمایند و برای باقی اعضا بعدا اقدام خواهد شد.


7- "انجمن" با توجه به موقعیت ایجاد شده، تنها معرفی اعضا به تعاونی مسکن مهر را برعهده دارد و هیچگونه مسئولیت دیگری در جریان ساخت یا تحویل واحدها ندارد.

در ضمن لطفا نمایندگان محترم توجه نمایند که انجمن در حال حاضر در حال تأسیس میباشد، تا کنون تنها هیأت موسس انتخاب شده و پس از  برگزاری مجمع عمومی، انتخاب هیئت مدیره و در عمل پس از تأسیس اقدامات انجمن آغاز خواهد شد.


8- در صورتی که هریک از همکاران محترم با تعاونی های مسکن مهر هر یک از شهرستان ها در ارتباط است و میتواند هماهنگی مشابهی انجام دهد لطفا اعلام شود تا به اطلاع اعضا رسانده شود.


9-  همکاران گرامی لطفا به این نکته توجه نمایند که پیگیری کارمزدها، تشکیل تعاونی مسکن با عضویت نمایندگان، یا حل هر مشکل دیگر، یا تهیه ی هر گونه تسهیلات دیگر برای نمایندگان، از جمله بیمه تأمین اجتماعی و ... بعد از تأسیس و تشکیل انجمن خواهد بود. در این مرحله انجمن تنها به عضو گیری می پردازد.


10- افراد علاقه مند می توانند «فرم عضویت انجمن» را از بخش صفحات وبلاگ (فرم ها) دانلود کنند و همراه با نامه ی درخواست مسکن به نشانی ایمیل انجمن ارسال نمایند. پس از بررسی درخواست ها از اعضای واجد شرایط دعوت میشود برای بازدید از پروژه به محل تعاونی مسکن مهر مراجعه نمایند. (محل پروژه: شهر جدید صفادشت می باشد.)


ایمیل انجمن: anjoman.n.b.m@gmail.com

زمان و مکان گردهمایی نخست انجمن نمایندگان بیمه ملت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.